Для кого передбачений диван в офісі? Для відвідувачів чи персоналу?

Для кого передбачений диван в офісі? Для відвідувачів чи персоналу?

М’які меблі в сучасних українських офісах з’явилися не так давно. Раніше їх можна було побачити тільки в американських серіалах чи на фото глянцевих журналів. Однак зараз диван для офісу – справа звична. Але тепер власники офісних приміщень стоять перед питанням: для кого встановлювати диван: для працівників чи відвідувачів і як обрати підходящу модель? Тож зараз ми спробуємо розібратися чим відрізняється офісний диван від звичайного, як його слід використовувати і як обирати.

Особливості офісних диванів

Диван на ресепшн чи в зону відпочинку візуально може бути схожим з тим, які ми використовуємо вдома, але він, насправді, має низку відмінностей:

  1. Відсутність розкладного механізму. Оскільки немає необхідності в спальних місцях, розкладати меблі непотрібно. Але з кожного правила є винятки, тож обирати слід по ситуації.
  2. Оббивка. Офісними меблями регулярно користуються протягом робочого дня, тому краще обирати зносостійкі матеріали, які легко очистити від бруду. Оптимальним рішенням стане натуральна шкіра, екошкіра (кожзам), флок, жаккард.
  3. Наповнювач впливає на зовнішній вигляд та зручність – на ньому економити не варто. Поролонове наповнення навіть в домашніх умовах служить кілька років, а в офісі просідання і нерівності виникнуть раніше – краще купити диван з латексним наповненням або комбінацією з пружин і пінополіуретану.
  4. Каркас із дерева або металу вважається найбільш стійким до великих навантажень, а вибір між цими двома варіантами залежить від стильового оформлення приміщення. Диван з частково відкритим металевим каркасом підійде в офіс в стилі лофт, а дерев’яний каркас, схований під оббивку – для класичного стилю.

Розміри дивану залежать від габаритів приміщення: найчастіше обирають двомісний диван, але якщо простір дозволяє, можна купити і 3-місний.

диван в офіс фото

Різновиди диванів в офіс за призначенням

М’які меблі в офісах використовують у різних приміщеннях, тому їх поділяють на:

  • дивани для зони очікування в приймальні або на ресепшені. Меблі мають компактні габарити, зручні, часто їх поєднують з м’якими кріслами чи стільцями, поруч розташовують журнальний столик. Маленький диванчик здається дрібницею, але він може налаштувати клієнтів чи партнерів на позитивний лад, адже люди відчувають турботу про свій комфорт: для них підготували не пару-трійку сірих безликих стільців, а комфортне місце для сидіння;
  • дивани для клієнтів в офісі використовують замість стільців, однак все залежить від сфери діяльності компанії. Зараз навіть у деяких банківських установах менеджери працюють з клієнтами за невеличкими столиками з пуфами чи диванами;
  • меблі для персоналу розміщують в зоні відпочинку, на кухні чи безпосередньо поруч із робочими місцями. В багатьох компаніях їх замінюють пуфи або крісло-мішок. Оскільки працівники багато часу проводять у сидячому положенні на робочих кріслах, під час обідньої перерви вони можуть розслабитися і відпочити;
  • диван в кабінет керівника має презентабельний вигляд і призначений для зустрічей з партнерами, постачальниками, клієнтами. Такі меблі повинні гармоніювати з рештою предметів інтер’єру: робочим столом, кріслами, журнальним столиком.

диван на ресепшн фото

В ідеалі в офісі мають бути кілька диванів: в кабінеті директора, в лаунж зоні для працівників і маленький офісний диван для очікування у приймальні. Але не завжди вдається розмістити усі меблі, тому варто відштовхуватися від особливостей роботи компанії.

Як обрати диван для офісу?

Вибір меблів для робочого приміщення починається з визначення місця встановлення і його габаритів: диван не повинен перешкоджати руху, заважати відкриванню шаф тощо. Також варто враховувати розміри дверних пройомів, ліфта чи східців, щоб меблі можна було без перешкод доставити на місце призначення.

стильні дивани в офіс фото

А далі обираємо по пунктах:

  1. Дизайн. Раніше ми б сказали, що яскравим диванам з малюнками і принтами не місце в офісі, але зараз все може бути… Треба відштовхуватися від оформлення приміщення: якщо всі меблі у строгому стриманому стилі мінімалізм, то й диванчик краще купити прямий чи кутовий без об’ємних билець і широкої спинки в нейтральних тонах. Але якщо в компанії панує неформальна атмосфера, а оформлення виконано в яскравій корпоративній палітрі – синій, зелений чи різнокольоровий модульний диван не викликатиме ніяких питань.
  2. Конструкція: стаціонарні моделі (кутові, прямі) чи модульні системи, які складаються з окремих частин з можливістю зміни конфігурації, доповнення новими модулями. Таке рішення підходить для офісів, де диван є частиною робочих меблів – працівники використовують його постійно, як робоче місце. Модульні системи часто встановлюють в компаніях, значна частина діяльності яких є творчою: рекламні та модельні агенції, дизайнерські бюро тощо.
  3. Якість оббивки, корпусу, наповнення. Дерев’яний чи металевий каркас, поліуретан з пружинним блоком, шкірзамінник чи міцний текстиль забезпечують надійність, комфорт і гарний зовнішній вигляд меблів на довгі роки. Якість і зносостійкість тканини можна визначити за класом:
  • Клас «0» - недорога тканина з низьким показником зносостійкості, така оббивка підходить для домашніх меблів, якими рідко користуються.
  • Клас «1» - досить щільний текстиль підійде і для офісних диванів для персоналу.
  • Класи «2-4» - зносостійкі тканини: жакард, шенил, флок, гобелен.
  • Клас «6» - екошкіра або кожзам
  • Класи «7-8» - натуральна шкіра – дорогий якісний матеріал.

офісні дивани фото

Зручний диван для клієнтів чи комфортні меблі для працівників, перш за все, повинні бути якісними і надійними, відповідати оформленню офісу (хай тек, модерн, лофт, класичний, американський, сканді) та не створювати проблем у пересуванні. Великий асортимент моделей для меблювання робочого простору ви знайдете в каталозі нашого інтернет-магазину сучасних меблів «Асорті».

2021-05-06
наверх
к
о
ш
и
к
Кошик порожній