Умови повернення/обміну

Повернення і обмін

Згідно ст. 8 і 9 Закону України "Про захист прав споживачів", Покупець має право протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар, якщо не пошкоджена упаковка, фабричні ярлики, він не був у використанні, не був у збірці (монтажі), збережено його товарний вид, споживчі властивості, присутній розрахунковий документ (чек) та заводська упаковка.

Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки.     У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару, гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше семи робочих днів.

 

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий або поверненні грошей якщо:

  • З моменту покупки товару, що підлягає обміну або поверненню, пройшло більше 14 днів;
  • Товар, що підлягає поверненню, не являється новим, тобто був в збірці (монтажі), пошкоджена оригінальна упаковка, фабричні ярлики.

 

Дані умови складені відповідно до чинного Законодавства України та не обмежують  законних прав Покупця. Фабрики виробники залишають за собою право вносити зміни в комплектацію, конструкцію та кольорові відтінки виробів, які не впливають на їх основні функції призначення.

 

Порядок проведення повернення-обміну:

  • Покупець зв'язується з менеджером магазину та повідомляє його про своє бажання повернути або обміняти товар;
  • Покупець надає наступну інформацію: дата придбання товару, причина повернення, свою адресу та контактні номери телефонів;
  • Покупець висилає по факсу / електронній пошті заявку про наявність у виробі істотного недоліку, чек і гарантійний талон;
  • Отримані документи (заявка, чек, гарантійний талон) передаються виробнику (відділу рекламацій) для перевірки;
  • При дотриманні зазначених вище умов, клієнт інформується про день і час проведення процедури повернення (обміну).

 

Заміна товару на новий або повернення коштів неможливе  якщо:

- товар виготовлявся під індивідуальне замовлення - у т.ч. у певній обраній тканині, у певних нестандартних розмірах, кольорах і т.д;

- з моменту покупки товару, який підлягає обміну чи поверненню, минуло більше 30 днів;

- товар не є новим, тобто був зібраний;

- при перевірці якості продукту були виявлені ознаки стороннього втручання (збірка, спроба монтажу, відсутність або пошкодження оригінальної упаковки).

 

Якщо покупець відмовляється  отримання замовлення, він сплачує вартість доставки  замовлених меблів у дві сторони.

 

Увага! Поверненню не підлягають товари, які виготовлялись під індивідуальне замовлення клієнта.

наверх
к
о
ш
и
к
Кошик порожній