Умови гарантії

Гарантійні зобов'язання в обов'язковому порядку враховані при продажу, обраних вами товарів. Наш магазин здійснює свою діяльність згідно із законом «Про захист прав споживачів». (Законом України від 15.12.93г. №3682-XII від 2 березня 1995 року №82 / 95-ВР, від 20 червня 1995 року №230 / 95-ВР, від 18 червня 1997 року №365 / 97-ВР, від 30 червня 1999 року №783-XIV, від 24 травня 2001 року №2438-III)

Гарантія на меблі, придбані в нашому магазині, становить від 12 до 18 місяців (в залежності від категорії товару) з моменту продажу, за умови правильного використання  меблів і дотримання умов гарантії:

  • Гарантійний термін експлуатації корпусних меблів, меблі для дитячих кімнат (дитячі меблі) і громадських приміщень  - 18 (вісімнадцять) календарних місяців, якщо інший гарантійний строк не встановлений виробником;
  • Гарантійний термін експлуатації м'яких меблів - 18 (вісімнадцять) календарних місяців, якщо інший гарантійний строк не встановлений виробником;
  • Гарантійний термін експлуатації на столи, стільці, крісла - 12 (дванадцять) календарних місяців, якщо інший гарантійний строк не встановлений виробником.
  • Гарантія на меблі не поширюється, якщо:
  • меблі зберігалася, були зібрані і (або) встановлені ​​неправильно;
  • виявлені факти, що вказують на стороннє втручання (спроба самостійного ремонту, спроба зміни конструкції меблів і т.д.);
  • меблі використовувалася з порушенням правил / норм експлуатації або не за призначенням, а також в разі порушення інструкцій по догляду;
  • пошкодження меблів (тріщини, проломи, деформація і т.д.) виникло через недотримання інструкції по збору і експлуатації меблів;
  • на поверхні матеріалу виявлено пошкодження теплового, хімічного, механічного характеру;
  • меблі експлуатувалася на відкритому повітрі або у вологому приміщенні, наприклад, у ванній, а також в випадках не побутового використання меблів (якщо тільки в інструкції до товару не вказано протилежне);
  • пошкодження меблів сталося в результаті форс-мажору (стихійне лихо, побутові чинники та т.д.);
  • меблі на момент їх придбання мали явні дефекти або пошкодження, були продані по розпродажній ціні;
  • в гарантійному талоні не вказано або вказано нечітко найменування виробу, найменування моделі, дата продажу; не має чіткої печатки фірми-виробника або продавця;
  • відсутній документ, що підтверджує оплату товару.

Увага!

При отриманні меблів покупець повинен перевірити скло і дзеркала на цілісність. У випадку пошкодження упаковки - перевірити кількість і комплектність вкладу.

Терміни виготовлення рекламаційних деталей - близько 14 робочих днів, в окремих виробників можуть досягати 1-го місяця.

Гарантія не поширюється на нормальний фізичний знос, порізи, плями  і подряпини, а також на пошкодження, що виникли в результаті удару або аварії.


Дефектами меблів не вважаються:

  • Незначні відмінності у відтінках і фактурі оббивних тканин і шкіри;
  • Незначні відмінності у відтінках кольору і відмінностях малюнка лакофарбованого покриття (декору);
  • сліди «сучків» на виробах з натурального дерева;
  • Легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникаючі після легкого розгладження рукою
  • Відхилення від габаритних розмірів ± 2-3 см на однин  виріб (згідно ГОСТ 19917-93);
  • Дрібні волосяні тріщини («ефект розтріскування»), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів.

 

Повернення і обмін

Згідно ст. 8 і 9 Закону України "Про захист прав споживачів", Покупець має право протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар, якщо не пошкоджена упаковка, фабричні ярлики, він не був у використанні, не був у збірці (монтажі), збережено його товарний вид, споживчі властивості, присутній розрахунковий документ (чек) та заводська упаковка.

Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки.     У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару, гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше семи робочих днів.

 

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий або поверненні грошей якщо:

  • З моменту покупки товару, що підлягає обміну або поверненню, пройшло більше 14 днів;
  • Товар, що підлягає поверненню, не являється новим, тобто був в збірці (монтажі), пошкоджена оригінальна упаковка, фабричні ярлики.

 

Дані умови складені відповідно до чинного Законодавства України та не обмежують  законних прав Покупця. Фабрики виробники залишають за собою право вносити зміни в комплектацію, конструкцію та кольорові відтінки виробів, які не впливають на їх основні функції призначення.

 

Порядок проведення повернення-обміну:

  • Покупець зв'язується з менеджером магазину та повідомляє його про своє бажання повернути або обміняти товар;
  • Покупець надає наступну інформацію: дата придбання товару, причина повернення, свою адресу та контактні номери телефонів;
  • Покупець висилає по факсу / електронній пошті заявку про наявність у виробі істотного недоліку, чек і гарантійний талон;
  • Отримані документи (заявка, чек, гарантійний талон) передаються виробнику (відділу рекламацій) для перевірки;
  • При дотриманні зазначених вище умов, клієнт інформується про день і час проведення процедури повернення (обміну).

 

Заміна товару на новий або повернення коштів неможливе  якщо:

- товар виготовлявся під індивідуальне замовлення - у т.ч. у певній обраній тканині, у певних нестандартних розмірах, кольорах і т.д;

- з моменту покупки товару, який підлягає обміну чи поверненню, минуло більше 30 днів;

- товар не є новим, тобто був зібраний;

- при перевірці якості продукту були виявлені ознаки стороннього втручання (збірка, спроба монтажу, відсутність або пошкодження оригінальної упаковки).

 

Якщо покупець відмовляється  отримання замовлення, він сплачує вартість доставки  замовлених меблів у дві сторони.

 

Увага! Поверненню не підлягають товари, які виготовлялись під індивідуальне замовлення клієнта.

наверх
к
о
ш
и
к
Кошик порожній